söndag 28 oktober 2012

Adopted Steak..

 
Stort Grattis! Du har vunnit ett andrapris i Oreos
Twist & Win Halloweentävling
Fick mejl om att jag vunnit något men kan inte riktigt
minnas vad jag tävlat om,,ja ja får väl se vad som kommer=)
 
Idag har de varit en bra dag,loppis i Folkets park,ja
massa folk & Theo som skrände skiten ur mej med en
leksaks MRO så jag hoppade & svor inne på loppisen!
Även loppis i gamla Käpphästen & lite fynd blevo det.
Träffade en gammal Nässjöbo på Mc Donalds oxå som
jag säkert inte sett på 10 år,lite skojsigt.
 
Theo fick en lekkamrat idag med,gla blevo han.
 
Inhandlade en pumpa för de måste vi ju ha en utanför.
Theo är ju inte här nästa helg så då gjorde vi den ikväll.
Äckligt att ta i tyckte han ..
Å jag fick ha vassa kniven Moahahahahah
Men fin blev den...
 
Theo avslutade kvällen med huvudvärk stackarn, han har
haft ont i huvudet ganska ofta nu ett tag.
Lider med honom stackarn.
 
Hanen har ju sin första spelning utomsocknees i kväll,
Karlshamn närmare bestämt.
Såg lite bilder på FB..Lisa hade skickat nåt till mej
men min mobil vill inte öppna =((((((((((
Hoppas deras spelning har gått kanonens iallafall.
Adopted Steak
(Min Hane till höger)
 
Nu är de la bäst att ställa om klockan & sova kudden
en stund för i morron är en ny dag med nya '
möjligheter minsann...
 
Hejdåposs!

1 kommentar: