onsdag 10 oktober 2012

Kroppen är bra märklig !

Sovit här jag gjort i dagarna tre , kontentan av party....
Kroppen är ju en märklig manick egentligen men bra emellanåt :)
Har kommit till insikt med några ting i livet , ska bara fullfölja dom oxå...
Ja då går jag starkare ur detta !
Har som sagt sovit o sovit o jag är ännu trött men antar att min kropp behöver de. Hade tänkt åka till skolan idag men när ja klev upp så försvann hörseln för en ministund , kallsvetten kom o jag blev alldeles vit i ansiktet o mådde illa. Jag höll på att svimma av helt enkelt..
Ja de var ju bara till att krypa ner igen , inte vågar jag sätta mej bakom ratten sån.
Är lite konfunderad övrigt min syn , det känns som om ögonen inte hinner med riktigt , suddigt o haft huvudvärk ett tag. Ska väl samla mod till att kolla upp de.

Tur jag har katten som sällskap här hemma..

Hejdåposs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar