söndag 14 oktober 2012

I väntans tider..

Härligt,,
Team Putte tog hem en finalplats igår...
Jag är onekligen svag för Fantomen på operan,
det är ett djup i den som jag tycker att kören
fick till på ett bra sätt..
Nu håller jag tummarna för att dom tar hem det hela .
Bra jobbat!!
Förra veckan hade jag dock några grabbar som...
..våga vägra körslaget
eller ville dom ha hela programmet för sej själva hi hi hi!
 
Vi har lyckliga barn i bostadsområdet här..ny lekplats
har dom fått..
före
efter
Snyggt & färgglatt.
 
Vi går i väntans tider i Ankboet, vi kläcker dinosarieägg
här,,de tar sin lilla tid men spännande är det allt..
Theo blir Mappa &
Robban blir Mormor & jag Farfar =)))
Fredag
Lördag
Söndag

Nu väntar vi med spänning på vad som hända skall,
nåt gult har kikat fram...
 
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar