fredag 19 oktober 2012

En bra dag....

 
I dag har varit en av dom bästa dagarna på länge,
fler såna vill jag ha!
 
Hade totalt missat att vi hade träning idag så såna kläder
hade jag inga med mej.
 
 
Kom ut lagom till fikat,det var en låååång fika.
helt plötsligt så satt vi där & pratade & pratade, jag
öste ur mej fick råd,tips & lyssnande öron på en del av mina
tyngsta grubblerier.
Det är skönt att prata med människor i samma situation,
vi delar samma känsla även om den utlösande faktorn inte
är densamma.
Ingen som dömmer!
Jag fick se mitt agerande från en annan synvinkel & fick
framplockat det braiga.
 
Egentligen handlar det till stor del om att jag måste lära
mej att acceptera mitt nya jag & inse att jag inte kan göra
det som jag gjorde förr men jag känner mej så vilsen.
Så vilsen..
Vet inte vilken stig jag ska välja ,vilken är rätt?
 
Då vi inte var så många idag så gick vi ner till relaxen
istället för att gymma/bada & där bjöds det på avslappnande
musik.
Massage av nacke,händer & huvud
Precis vad jag behövde idag.
 
Handlade med mor min ,planterade ljungen & vintrade
uteplatser.
Kvällen bestod av tacomys med mina grabbar.
 
Ja en bra dag helt enkelt,,,,
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar