onsdag 3 oktober 2012

Lite grummlig i dag..

Idag är de slött minsann,ett rekoderligt migränanfallhade
jag i natt....hua,,tur det finns åtgärder .
 
Har varit lugnt i Ankboet ,Theo har varit snufsig & en
sketaning feber så han har fått vara hemma & vila.
Passade på att virka ett pannband till honom.
 
Har även varit på sån däringa 40 årskontroll
Jag hade bra värden,förutom min psykiska ohälsa
O att jag rör mej för lite,,lite lite lågt blodtryck
men allt de där går hand i hand & inget är skadligt för
jag är medveten om allt & arbetar med det med en massa
redskap & människor runt mej..
Ett bra BMI hade jag oxå men som hon sa,,jag har ju den
"kvinnliga kroppen",,& övervikten på "rätt" ställe.
Jodå,,,grönt var de här mestadels=)
Jag är mer än nöjd.
 
Fick hem denna fantastiska pennan till min populärtelefon
häromdagen....
Uuuuu my goood så smäckert...
I like!!
 
Nu får jag visst lägga på en rem..
Möte med Fsk & Abf ang min framtid...
Kanske inte den bästa dagen då hjärnan är grummligare
än vanligt =) men har världens bästaste Fskhandläggare
så hon får hjälpa mej..
 
Vad ska ni hitte på idag då?
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar