söndag 28 oktober 2012

De funkar faktiskt...naglar bort bort.

Allra allra först måste jag be er att kika in
 
Som bröstcancerkvinna så värmer detta lite mycket
extra åsså humor oxå....
Stöd cancerfonden genom en kommentar hos Äppelblomman.
 
Idag blev det sovmorron ,jag är så trött så trött,,efter dusch
& java så började jag hurkna till.
Hanen var nöjd med gårkvällen så jag hoppas att publiken
var de oxå.
 
Jag påbörjade projekt "ta bort mina naglar", ja inte hela då =///
min föstärkning har vuxit ut så mkt så det är fult.
Smålänning & lite snål så jag vill inte gå på salong
för att ta bort något...känns onödiga pengar..
Vill ju få något för kronorna =)
 
Hittade på Maxi lösnagelremover som ska ta bort naglar
av akryl,gele eller fiber.
Nu tar jag en nagel i taget istället för som det står
hela handen.
En bomullsrondell & folie i ca 20 minuter & sen så
luckras det upp på nageln,lite pill & tålamod.
Nageln blir lite rugglig & inte alls så tunn som jag tänkte.
Billigare alternativ iallafall.
Depend.
Är nöjd med resultatet.
 
Hoppas jag är klar till i morron =)))
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Åh tack snälla för dom orden! Ja så lite man kan göra, men förhoppningsvis kan det hjälpa lite!
    Fina fina naglar blev!
    Kramar i massor K

    SvaraRadera