måndag 22 oktober 2012

Hypnos..

 
 
En mycket rolig,intressant föreläsning om hypnos var jag
på ikväll här i stan.
Är inte så ofta som det är sånt här intressant(som jag vet)
i denna stad ,
 Tack Malin för att du drog ihop oss.
 
Johan Glans var föreläsaren, ni kan kolla in hans hemsida
 
Ca 4,5 H var vi där & lyssnade,skrattade & frågade.
Ja osså JAVA förstås =)
 
En hypnos demonstrerades för oss & det var första gången
för mej som jag såg det i verkligheten.
Vi fick även göra några övningar men för mej funkade inte
mer än 1 på riktigt.
Hjärnan är en fantastisk produkt altså,imponerad!
 
En grupphypnos fick vi göra oxå men jag kom aldrig ner så
djupt som jag önskat men vi var ca 20 pers så min
koncentration & kontrollbehov gjorde kanske sitt till,,
jag har ingen aning.
Någon gång ska jag prova detta för att lösa några knutar &
kanske tillomed komma över min MROfobi...
 
Ska däremot ta dit Theo för hans sömn &
avslappningssvårigheter.
Tänk vad skönt det hade varit för honom att få sova en natt,
ja en HEL natt utan avbrott.
Jag kan räkna på båda mina fingrar de nätter han sovit
under sina 8 år.
Han är ju tyvärr som jag...en grubblare =(
Ja & de har ju varit en del för honom i sitt liv,en del att
få ur sej tror jag.
Jag tror det kan hjälpa honom iallafall.
 
Nu ska jag låta detta landa & försöka sova......
I morgon ska jag ta en lååååååång promenad & prata med
träden för det behöver jag..
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar