söndag 30 december 2012

154 dagar kvar.....

Söndag blev sovmorron till 11 det var inte riktigt
meningen men kankse behövligt då jag har svårt
att somna på kvällen,har vänt på dygnet galet!
 
Städadae av dass,Hanen dammsög & diskade
sen for jag &Blomman & handlade mat.
Det var massor av folk & jag kände att jag var så
okoncentrerad,tur Blomman var med annars hade
jag förmodligen åkt hem med hälften av grejorna.
Såna tillfällen önskar jag att jag var ute i skogen
nån stans med bara djuren som sällskap.
 
Hämtade Theo på hemvägen oxå så nu är
ordningen återställd här hemma,alla samlade!
Mitt hjärta.
 
Har hunnit med att tona håret på mor min med
så hon blir ännu finare till nyåarsafton.
 
Hanen är en sketaning piggare men var nog smart
att ställa in Göteborg även om det gjort ett hål  i
hjärtat på oss alla-
Önskar att en kunde rå på sjukdommar..men vi
ska göra det så mysigt & kul som möjligt för
Theo ändå...han ska ju inte behöva lida .
 
 
 
Om 154 dagar så står vi på Friends Arena & öser
gärnet till dessa godingar! 
..........
 
Jag är inte bortskämd med konserter har varait på
AC/DC,Orup & Rikard Wolf så detta ser jag
fram mot & vi ser detta som våran present till
varandra då vi inga 40 årspresenter ger varandra.
Vi har sällskap av Blomman & Kryddan & det gör
ju inte ont precis...
NU längtar jag galet mycket!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar