söndag 16 december 2012

Lysande!

Vi skulle ju haft Bitchpyssel igår & gjort julkort &
fnissat,käkat gott & myst men till min besvikelse
så blev det inställt pga div orsaker så igår hade jag
väldigt svårt att hitta motivationen till att göra
något.
Var bara så där off, Hanen var iväg,vi skulle ju
barikerat lägenheten =)
 
Rätt som de va så tjoff så kom inspirationen fram
från ja inte vet jag...
Så jag barikerade köksbordet(igen) med mitt pyssel.
Åh vad jag vill ha ett eget hobbyrum...
Sen när Hanen kom hem så joinade han mej med sin
gitarr & öva..
Åhhh så mysigt det blev helt plötsligt....
Jag älskar att höra honom spela ,det är en skön &
hemtrevlig känsla över det..
Så här fint hade vi det..
 
Öppnat kalender oxå..
Lucka 16

 Det vara dax att plocka fram tomtarna ur vråna idag,
i min hjärna skulle det vara så mysigt men...
en tjurig unge,tyken & snarstucken
(samma visa varje varannan söndag)
Så slutade det inte så mysigt alls...ja ja
ut i snön med han så han fick leka av sej sitt trista
humör.
Bygga snöfort med kompisarna
 
Han hann vara med lite iallafall, ja osså Pixie med=)
 
Vi beslutade att granen får komma nästa år för Pixie
lär välta den med dunder & brak för hon är mer
vild än tam i mellanåt...

Blev utegran istället..
 
Altså denna gran(plast) har legat ute hela året MED
belysning i bara för att jag är så lat & inte orkade
bära den till förrådet förra Januari.
Regn,sol,storm,hagel & snö i en äcklig kartong som
blivit duktig väderpinad..
Idag stoppade vi i kontakten & var helt övertygade om
att belysningen kan ju inte funka...
MEN....
Ja som ni ser så funkar de galant..
 
De är ju LYSANDE va!!!!!!!
 
Nu ska jag ta tag i min skapandetarm & måla lite..
 
I morron blir det Fotbad,fotmassage på skolan & kvällen
så är det dax för kilojakten att avslutas..
ja hur mycket jag gått ner sen v 30 får ni reda på
i morron....
Håll tummarna att jag ligger bra till...
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar