onsdag 26 december 2012

Bästa deon ever...

Nu är jag allt stinn efter allt ätandet men blev ändock
lite överraskad att vågen inte visade mer..
För svullat har jag verkligen gjort men det får jag =)
 
Tänkte jag skulle rekomendra den allra bästa deon
som jag har hittat hitintills.
Weleda har ju väldigt bra produkter tycker jag.

Svettfri deo.
 
Även denna bodybutter är fantastisk,dock inte
Weleda
lovely!
 
Dessa dagar som varit har fått mej att tänka lite extra
en del gammalt kom upp i min hjärna & igår var nog
den första gången som jag tyckte det var jobbigt
att sitta hemma & Hanen var på galej,,nä inte för att
han skulle hitte på nåt dumt för det ligger inte i
hans natur & har själv sår frrån otrohet utan för att
mina gamla minnen hoppade upp från en juldag för
många år sen.
Tänk vad gamla ärr kan sätta sej djupt.
Bad honom om ursäkt idag för att jag var snäsig idag &
förklarade..
Nu ska jag sudda bort de dumma minnet.
 
Det bästa med att jag hamnat där jag varit/är med mitt
mående är att jag fått rannsaka mej själv & verkligen
fått begrunda mej innifrån & ut.
Mycket av den kaxiga Ankan som var innan har
försvunnit men för det så kan ingen trampa mej på tårna,
pekfinget kan jag hytta med ännu *L*
 
Flera människor har kommit till mej men även har
några gått under min sjukdomstid..
Jag tänker att det var väl en mening med det oxå.
Jag försöker verkligen lära känna mitt nya jag & ta
med mej de bästa bitarna av mitt gamla men enkelt
är det inte.
Jag arbetar massor med att värdesätta mej själv för
den JAG är & det JAG gör.
Jag har världens bästa mentor,,,
 
Å igår så bara kom det till mej...
Jag kan faktiskt bara le åt andra människors
beteende & egocentriskhet & förnekelse.
 
Jag är stolt över att ha börjat komma underfull med mina
fel & att jag arbetar hårt med dom för att bli en bättre
ödmjukare människa,,,
Ja för dom som förtjänar mej såklart =)
 
Nu ligger resten av mitt liv framför mej & jag ska
verkligen försöka följa mina värderingar.
 
Hejdåposs!
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så klok du är.. Så borde vi alla tänka, att ransaka sig själva och försöka ändra på de fel man kan ändra på..

    Kram Mia

    SvaraRadera