tisdag 25 december 2012

Jul i Ankboet..

Jag har definitivt haft en av dom bästa jular på
många år, vi var samlade allihopa & de var så
himlans mysigt..tänk om det alltid kunde vara så.
Jag & syster
Syster med sambo Daniel & Daniels mamma &
min mamma,jag & Theo åt julamat hos oss.
Hanen åt hos sin mamma i år.
Efter mat & Kalle Anka så kom Hanen,svärmor
svåger med sambo hit & vi var alla i Ankboet.
Ja bara njöt!

2012 års juldukning.
 
Tomten hittade oss i år & Theo var tindrande &
hjälpsam mot tomten.

Allas ögon tindrade.

Å tindrade

Tomten fick en julaflaska=)

Mp3 med hörlurar & mössa med hörlurar i så nu
kan han lyssna på musik bäst när han vill.

Jag & min Hane

Pixie fick sitt roliga bland pappret.

Ankungen som blev en drake

Farbror Conny kom över en sväng

Lite Retrospel på kvällningen
 
 

Jag fick så bra,fina klappar..jag måtte ha varit
snäll i år =)

Bästa muggen va!!!
 
Hanen & jag ska inhandla ett wii till familjen så
det är våran gåva till varandra.
Vi har bojkottat massa paket,ger hellre när vi
hittar något till någon året om.
 
Det viktigaste för mej är ändå att vi är tillsammans
allihopa & såklart att vi har Theo hos oss.
 
Nu har Göteborgsfamiljen åkt hemåt så det är tyst
här men vi syns ju snart igen =)
 
Hanen är på klubbens årliga juldagsfest så Theo &
jag har mysbyxemys i soffan =)
 
Har ni haft en bra jul?
 
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Jag har jagat tomten hela jul och han renar! ;)

    SvaraRadera

  2. hej.
    jadå vi har haft en bra jul,men ätit lite för mycket kolhydrater(vi äter ju LCHF annars)
    så nu är det strikt LCHF igen!
    började dagen med te med grädde och en skinkomelett.
    god fortsättning på er och pixie verkade ha kul i påsen!

    SvaraRadera