torsdag 6 december 2012

Good day!!!

He did it again...
Theo sov i SIN säng natten som var...när jag väckte
honom idag på morron så var han lite yrvaken &
berättade att han kunde inte ligga jämte mej för
jag sprattlade så mkt....
Hahahahahaha,jag ska nog fortsätta "sprattla".
Fåår seom det blir en repris i natt,,hoppas gör jag!
 
Våran Pixie är mest inne nu & njuter.
 
Men mina tankar är hos Bella & undrar var hon är..
Hade ju en feeling om att hon var död men jag tror ändå
inte de,jag tror hon har flyttat till ett hem där hon
får bestämma allt själv..
Men jag vill veta ...
Lucka nr 6
Lila presentsnöre..
 
Mamma var ju här häromdagen & hade goda saffransbullar
med sej som Theo bara älskade så idag när mamma &
jag varit hos distriktsköterska så köpte hon en påse
till Theo,måste berömma honom för han har sparat
mer än hälften
                                     
Så här glad blev han...älskade unge..
 
Har ju inte varit ute så mkt veckan som gått men idag så
kom jag ut i snön, det är otroligt vackert måste erkännas,
ja lagom kallt oxå & lagom med snömängd..
Hoppas det stannar tills jullovet är över.
 
Dagen idag har varit en kanondag,bandage nr 1 av &
ja jag är bara sååååååå nöjd fortsättning blir i
Ankbröstbloggen.
Sen fick jag höra att jag hade fina naglar oxå,härligt
att få kommentarer,ja att ge oxå såklart.
Mötte en vän på stan som blev så glad för min skull
så tårarna nästan kom....
Underbara du <3 p="p">
 
Hanen har varit & lagat bilen med så nu kan den
ombesiktigas & rulla utan problem 1 år till.
 
I morron hoppas jag orka ut till skolan en sväng,
har fått cupevärmare i bilen så jag slipper skrapa,
ja eller,,,,jag kan inte skrapa rutor just nu ändå..
 
Har din dag varit bra?
 
Hejdåposs!


1 kommentar:


  1. hej.
    jadå varit och ätit middag med en vänninna idag(läs mer om det i bloggen)
    hade oxå ett härligt uppvaknande idag......

    SvaraRadera