torsdag 13 december 2012

Puss....

Se så fin va, den hänger i stan här så...
Puss på er!
 
Det ryktades om att det var besök i stan av en varg,sant
eller inte kan de lärde tvista om,,jag har inte sett den
själv,,,
Jag hoppas verkligen att det var en vilsen hund å de
hoppas jag både för vargen & våran skull,,vi är
inte anpassade för att leva sida vid sida längre..
Har inte hört nåt mer & om den skulle vara kvar så
antar jag att det skulle bli mer uppsjasat i stan.
 
Fick kalufsen kapad en bit igår & även en klick
färg la hanen i, han börjar bli redit bra på de nu =)
Hade ju premiär på nya frisören igår då min bästa har
fått barn men det känns helt ok även denna friss..
Tänk att de kan hänga på håret så mkt va!
Hade tur & fick en tid till Theo med i morron,
sista minuten men han måste ju se hyfsad ut till jul.

Lucka 12
 

Lucka 13
 
Theo fick agera testperson igår,jag är ju laktosintolerant
så det hade la inte blivit så spännande för mej =)
Han gillade den & den smakade pepparkaka enl han.

Har ni smakat?
 
Passar på att önska er en mysig lucia idag.
Det känns lite konstigt för det är första året som vi inte
är på nån lucia/julfirande med Theo.
Det är 5orna som har det & det var bara eleverna som
fick kolla idag men tv har ju vacker luciasång.
 
Just när det är lucia så saknar jag att sjunga i kör..
Älskar att sjunga lucia/julsånger...
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar