tisdag 18 december 2012

Pyssel & traderafynd!!!

Det är alltid julpysseldag dagen innan julavslutning
så även denna termin..
Det är olika stationer med olika pyssel att göra
men vi stannade bara i "vårat" pysselrum & vek
papper..
Klippa & klistra =)

Askar i olika form

Ett hjärta från Blomman
(Jag gav upp efter 5 min)

En stjärna från Ina
(Jag försökte inte ens)

 Efter det var det julbord,,,jag har minsann ätit den
godaste laktosfria Janson i hela mitt liv....
snacka om att den smälte i munnen...
Ädelfors Folkhögskola rockar i mat,ett som är säkert!
Ja åsså hade dom både struvor & skumtomtar..
Mina största svagheter...
Åh jag kommer sakna skolan massa,,vill inte sluta!!
 
Surprisade Theo i skolan,,de gillade han=)
 
Lucka nr 18
Things to do lista....I LÖV!
 
Jag älskar ju skor men det där med ekonomi när en
är långtidssjukskriven tillåter inte dyra inköp
meeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Tradera är bra skit!!!!

165 kr inkl frakt!!!!
 
 
Nähä,virka lite & pyssla lite...
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. hej.
    ja tradera är bra!
    fick min Cappuccini klänning idag!
    kolla in min blogg för bild!

    SvaraRadera