måndag 3 juni 2013

Boktips.

OM du gillar Rikard Wolff & har hört hans musik
så rekomenderar jag att läsa hans bok
RIKITIKITAVI
 
Välskriven & jag fick många förklaringar till hans texter.
 
 
 
I går fick jag ett mejl..
 
God morgon ärade du.
Inte kan det väl möjligen vara så att
du kanske har en soffa,hängmatta
eller kattlåda att låna ut imorgon
(tisdag) natt?
 
För 6 år sen träffade jag en tjej som hette Annica &
har precis lika underbart fantastiskt lokalsinne
(typ obefintligt) som jag.
Vi kom fram till då att det måste bero på namnet.
Roligt hade vi har hörts på FB,& nåt sms & wordfued
under åren men inte setts Irl.
 
Nu ska hon på raodtrip & behövde en säng på vägen &
kom helt enkelt på att varför inte chansa & kolla med
Ankan om det går att slagga en natt.
 
Ska bli himlans skoj & ses igen efter dessa år.
Mycket bra initiativ!
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar