tisdag 11 juni 2013

Wolff bokad...

Idag var jag så trötter så trötter, kände mej bakis.
 
Kom på orskaen efter ett tag, Robban varmkörde sin hoj
på uteplatsen igår & då kom det in en hel del avgaser
i lägenheten,de måste ha varit därför jag är tung
i huvet.
Det är lite tomt för han sålde iväg sin hoj igår,tur
att vi har Dagny att åka på så länge!
 
När jag väl hurknat till idag så förpassade jag min
lekamen till solsängen..
Så snygg är min solsida =)
 
Sicken tur att jag har blivit så oerhört brun oxå *L*
 
Dagny ska få sej en tvätt ikväll tänkte jag, inte en dag
för tidigt...är ju så tråkigt så tråkigt!
 
 
 Robban hade med en present till Theo från Swr.
Han somnade med mössan på, lyckad gåva *L*
 
Ja sen har jag lyckats att boka biljett till Rikard Wolff
1 september i Malmö.
Det blir Mian & Ankanmys..

Längtar & laddar!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar