lördag 15 juni 2013

Zandras student!

För 11 år sen lärde jag känna denna tös när jag träffade
hennes pappa..
Åren har gått, pappan & jag gått skilda vägar men
vänskapen med Zandra har bestått.
 
I går var det dags för Zandra att ta studenten!
Liten blir stor!
 
Fina fina du,jag önskar dej allt väl i livet.
 
Jag överväldigas av lycka för denna tjej håller verkligen
på att förverkliga sina drömmar, ända sen hon var liten
har hon pratat om att hon ska jobba med djur & det har
varit en del djur i ditt liv =)
Tenhult har du läst på & något med djurhantering va?
 
Är glad att du uppfyller dina drömmar,fortsätt med det &
låt INGET stå ivägen för dej.
 
U go girl!
Zandra

Theo med sin storasyster..
Fina syskonen <3 p="">
Lastbilsåkning!

Zandra med Svea & Loke

Zandra & Johan <3 p="">
Massa god mat..

Åh min lille ögonsten <3 p="">
Presentöppning

Loke,Jeppe & Svea..
Jag tror jag vet vad för hund vi ska ha...jag blev kär.

Smarrig tårta.
 
Sol, reg, & hagel hann vi med & många skratt.
 
Jag är så glad för att vi fick komma & fira denna dag
jag & Theo.
Ja annars hade inte Theo fått fira sin syster.
Tack för ett najsigt kalas & god mat!
 
Nu blir det till att sätta mej på hojen en stund & rensa
hjärnan för gårdagen tog på mina krafter,hann med
lite panikångerst också igår.
Kvällen består av att titta på Robban när dom spelar
i Folkets Park här i stan..
Ska samla lite krafter till det hoppas jag.!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar