söndag 9 juni 2013

Tihi..

Då var hon gift då våran Madde..
 
Sicken tur att han sa
-I will
 
Vacker klänning men buketten tyckte jag var så där.
Theo tyckte det såg ut som en boll & undrade
varför en prinsessa ville ha en boll =)
 
Är imponerad av hennes klackar,personligen så hade
jag aldrig rett ut det!
Fina är dom i alla fall..
 
Synd att det inte filmades från festen men det är ju
bara till att respektera att det var en privat bjudning.
 
Tårtan var jag också nyfiken på med fy vilken besvikelse..

Tårta av macrons
 
Men nu är det ju inte jag som gifter mej & dom kanske
tycker väldigt mycket om macrons.
 
Nu är de bara prinsen kvar sen så är dom stadgade
alla kungabarnen..
 
Nu blir det kalas för svärmor & i em kommer min
älskade hane hem...
Grilla & chilla,pussa & kramas ska jag göra..
Har saknat honom galet..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar