söndag 16 juni 2013

Fest i FolketsPark med Adpoted Steak..

I går var det stor fest i Folkets Park här i stan,
Mannen min & bandet Adopted Steak hade fått äran
att spela.
 
Tyvärr hade jag sviter från fredagens student så jag hade
ett getingbo i kroppen & ångersten bubblade på ytan.
Var lite i min egen bubbla men de får jag vara!
Hade med mej tryggt sällsakap & de gör massor
madusin de.
 
 
Betald & klar!!!
 
Samlades hos Jessica & Morgan innan på lite grill
& chill.

 
Sen bar de av till parken..

Snygga brudarna hade jag med mej..
 
Ja eller Nettan & Limen surprisade oss med att vara där
när vi kom...
Härlig surprice =)

Hittade en Emilia också!

Blomman hade uppdrag fotograf kvällen till ära.

Foto: Bra drag igår, lite oröttvist att vara tung i huvet idag när jag var nykter igår men kul var det!
Adopted Steak.

Åh min fina man <3 p="">
Publiken öste järnet..

Ja osså ugglan var med...
 
De var en lyckad spelning,dom rockade fett..
 
Idag känns de lite orättvist att jag känner mej bakis då
jag var nykter men de är väl förmodligen den
däringa knäppa Ågren som bankar på..
 
Nu ska vi åka & fota våra tattueringar & handla innan
Theo komme hem & familjen är fulltalig igen.
 
Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar