tisdag 18 juni 2013

Kom hem,,,vi börjar om igen.....

 
 
Idag börjar det att lätta av lite i mitt getingbo,jag fullkomligt
hatar att ha det så här men vet ju att det till stor del
beror på att jag inte riktigt vet vad som komma skall.
Har kommit underfull med att jag mår bäst av att veta
vad som förväntas av mej & när.
 
I lördags var de sån kaos inom mej så jag var bara någon
minut ifrån att åka & handla mej en dosa snus för att
lugna getingboet men som tur var så blev jag tillrättapratad
& nu är jag glad för att jag inte gjorde det för visst
hade det varit trist att spoliera 681 dagar snusfri pga ångerst!
Tack Blomman.
 
Igår var det dags för avstämmningsmöte med Fsk, kurator ,
 läkare & Robban.
Fick lite miniskäll av kuratorn för mina avbokade tider...
Jag är nu sjukskriven till sista september & ska ha möte i början
på september med Abf, Fsk, Kurator.
Jag ska arbetsträna inom handikappsomsorgen hoppas jag.
2 dagar a´ 3 H/ vecka till att börja med.
 
Då jag har ändrat mej en hel del på psykiskt & personligt
plan så kan de vara så att jag inte alls uppskattar
handikappsomsorgen på samma vis som jag gjorde då
jag arbetade i det men det märks.
Är skönt att ha en planering i alla fall.
 
Kände att jag mest yrade runt efter det mötet allt bara för att
hålla mej sysselsatt.
 
Kvällen bestod av fika med tjejerna i gruppen " The Best"
 
Tog hojjen för var ju tvungen att se till att det stog nåt
snyggt på uppfaten  *L*

Snygga & snygga kan vi vara!!!

goda kakor

Å java såklart!!
 
Ikväll ska vi bestämma våran midsommar, hjärnan
kraschade när det inte blev som det var tänkt så de är nog
en av anledningarna till mitt getingbo.
Jag är ambivalent men hoppas på en lösning i kväll
 
Åhhhh vad jag saknar spontanAnkan!!!
 
HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Kom hem vi börjar om igen........
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar