torsdag 22 juli 2010

Fästing......

*
....i naveln......
*
När vi vaknat (jag då 10.30), kammat luggen & borstat
gaddarna så begav vi ,,,dvs Dregen & vi oss mot Limhamn.
*
Precis när vi landat så ringde min mobil....
.Tjojho de var min AfricaAnna.
Jag tillbringade några månader där sept -06 - maj -07.
(I Botswana närmare bestämt)
Hon & hennes sambo skulle ta svängen om Vetlanda men si de
gick ju inte för vi e ju i Limhamn, men så bra,,,,vi ska ju båda
till Karlshamn i morron.
Sist vi träffades var jag gravid dvs 2004 & i morron ses vi igen
"bara" 6 år senare men det spelar kvitta för det kommer
kännas sen igår.
Jag är sålycklig....snacka om att få ALLT på min semester!!
*
Ja allt är kanskke inte så nice,,tyckte det kliade i naveln

urk & blä & tvi,,,,
en lietn sketans fästing
nu får jag nog allt som kan tänkans.....
syfilis,katarr & Htelvtrte
*
Landat,hundarna bekantat sej,duscat så bagev vi oss till
resaurang.
jag provade sushi förra året,,nja ingen höjdare men Robban
ville prova.....klart han ska!


sjögrässallad till,,,,
Varför?


Han är inte så tjillahonkig så...
-De går ju att äta!




Fyllde på med en Guiness!
Nja,,inte samma ölsmak=(
*
Satt & tjötade & woops så var det stämgning....
*
Inte var gång en blir innelåst på puben men som ägern sa
-Ni har ju sysselsättning!!!!!!
*
Nåja, nu får det vara nog för idag, alla sover utom jag så
jag kanske ska joina mej med klubben....vill u vara alert
i morron när jag träffar min Africa Anna,
*
Hejdåposs!





1 kommentar:

  1. Gissa vem som kollat SIN navel nu...
    Och vilken go semesterturné ni verkar vara ute på! :-)
    Kör lugnt på semesterstimmiga vägar!
    Kramen

    SvaraRadera