torsdag 22 juli 2010

Dumela maa!

*
VARMT!!!!!
*
Käre vänner så varmt det är, smälter bort men jag ska INTE
klaga,,,,
Tycker synd om Cajjo bara, vi känner oss som dåliga
hundägare idag.
Varmt & bilåkning är ju inte det mest ultimata men vi har
ju inte så mycket val tyvärr.
*
Från Limhamn till Karlshamn var svettigt...
När vi väl var framme så möttes jag av min Africa Anna..
Det är nästan snudd på dagen 6 år sen vi sågs sist, då var jag
gravid....
Shit vad tiden går undan men det kändes som igår vi sågs.
Uppdatering av 6 år på kort tid men jag tror vi fick med det
vesäntligaste =)
Pussar & saltförgiftning *L*
Fick ju även äran att träffa hennes tilltänkta Erik,,ja de
verkade vara en trevlig & mysig kille,,,de är bra det....
Nu ska vi försöka halvera tiden till vi ses igen,,*fniss*
Anna & jag....
*
Robban sitter under nålen igen, svetten lackar & jag har byggt
mej en datorhörna i studion, Cajjo ligger bredvid på golvet
& det är galet varmt,,,,
Det blir konturer idag på honom men ni får bild sen..
*
skiss
*
I kväll ska vi hämta upp Theo i Nottebäckskrysset,,,,,äntligen
är det semesterfirande med båda mina grabbar...saknat honom
så massor...
*
C U 2morrow..
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att semestern är/har varit bra! Det är ni båda värda! Vad ska R göra för vacker tatu? gillar era kärleksskellet! även om GB tycker annorlunda!
    Själv är jag tidsoptimist som trodde att jag skulle hinna grilla med er..... Jaja åkte hem i söndags, men vill inte jobba på nu på måndag! fortsätt att ha en skön semester med lillpojken o Hanen! Kramar KusinLotta B

    SvaraRadera
  2. Ta av scarfen om det är varmt.
    Du är så vacker även utan!

    SvaraRadera
  3. härligt att ni var i Karlhamn jag längtar dit
    kommer at åka ner nästa sommar
    kram

    SvaraRadera