tisdag 20 juli 2010

Boomerang eller Calzone?

*
Kliande myggbett & kliande blinningbett & kliande tattuering
inte kunna sova, rulla runt & vrida mej,,,ja så var min natt!!
Men vad gör det,,,,jag är ju ledig!!
*
När vi hade hurknat till & tjatat lite med Robbans bror med
sambo som kom idag så kammade jag luggen & deoderantade
lite sen for vi in till Laholm för lunch.
De andra for till Halmstad för seigtiseeing.
*
För det första så tog det evigheter innan vi fick våran pizza
sen när den väl kom ,,,ja då var resultatet att en lärling
hade gjort Robbans pizza.....
Boomerang eller Calzone?
*
Nåja , den blevo gratis iallafall =)
*
Sen var det dax att bege oss upp till Åsen,,,upp för heeeeela
backen tills vi inte kom längre...
Dregen var med oss i GPS=)))
Däruppe hittade vi Blomman med familj, Blommamma med
son, sen kom även Gladmymmla med familj & svärföräldrar.
Inte var dag en har bloggfika på Hallandsåsen minsann.
*
Tack för en mysig dag töser & Lena,,,
Fick även känna av lite andeväsen i det ena huset,,,
Anna,Jag & Blomman.
*
Fick en sigtiseing i underbar Bokskog av Blommamma, jag
kände mej modig,,,då jag har en stor rädsla för RAMRO så
brukar jag vanligtsvis ha kängor på mej för såna promenader
men hade ju inga med mej....
*
Dessa trampade omkring bland löven
men mroögonen var på kan jga lova!











*
Tiden sprang iväg & vips så hade 3 H gått, dax att bege oss
hemåta stugan för käk.
*
Kvällssamlade..
*
En mycket bra dag även om jag varit trötter, nu är det nog
bäst att sova en stund minsann.
I morron blir det Halmstad & yra,,loppisar & annat skojsigt!
*
Hejdåposs!







4 kommentarer:

  1. ååå nej det där är inte jag som är på bilden! måste vara någon annan! Bergstrollet från dalen!! Tack för titten undrbara du! De var mysigt. och din skogspromernad fixade du, märkte inte en ända gång att du var rädd. Hoppas vi ses snart! STORA KRAMEN!

    SvaraRadera
  2. r just nu själv och väntar på en pizza =) Vet inte vad det blir, min man skulle hitta på något!

    Tack för din kommentar, det gav mig lite inspiration på något vis även om det var kort. Men jag vet inte om det kan leda till ett röfritt underland, men jag hoppas det en dag ivf =)

    Jag önskar och hoppas att jag kommer blir rökfri en dag, men som du säger JAG måste vara motiverad till 1000,måste hitta den

    Ha en skön dag

    Kram Alicia

    SvaraRadera
  3. Tack söta Ankan för titten. blev jätteglad för besöket. Och ni ÄR välkomna när ni vill. Kram Blommamman =)

    SvaraRadera
  4. allt som ä gratis töcker vi om:) boomerang eller inte:))))


    najsigt att träffs:))) pössssen på dej:)

    SvaraRadera