lördag 31 juli 2010

And off I go,,,soon,,,

*
Hostat & snarkat i natt visst, hittade min man i Theos säng=(
*
Bara till att hoppas på att töserna har öronproppar med sej
i tältet i helgen då *L*
*
Nu snart är det dax för avfärd, ä jättenervös måste jag allt
erkänna, pirrimagen,,,men det är ju positiva pirrningar mest.
*
Har provsminkat mej idag, några ögonfransar har ju kommit
upp,,har allt lite växtvärk idom..
Minns inte när jag sminkade mej senast,,flera månader sen!
Lär väl se ut som en tvättbjörn sen när jag gnuggat ögonen
av misstag *fniss*
Lite redigering för allt göras.
*
Camilla & jag fular & tar bilen, bla för att jag BEHÖVER inte
köra i regn & sen är jag lite snufsig & lite annat,,,,
Bara tvaga kroppen en sväng sen så...
*
,,drar jag på party med mina IQ Bitchar.
*Saknar dej redan Söstra mi*

Robban & Cajjo får vara hemma & bonda.
*
Hejdåposs!



1 kommentar:

  1. Minns när jag började sminka mig igen. Kände inte igen mig själv.
    Tyckte jag såg så "hård" ut.
    Å gnuggade ögonen av misstag gjorde jag också x antal ggr:-)


    NJUT NU OCH VAR RÄDD OM DIG!!

    SvaraRadera