söndag 1 augusti 2010

Dacketräffen avklarad,,,

*
Då var den första & enda Mcträffen avklarad för 2010,,,
Har haft tokroligt verkligen,skrattat så magen är öm, vinat
så huvudet är ömt,,,,ja verkligen såååå kul!
*
Micarna påkopplade..
etta, tvåa,etta ,tvåa
Jodå L8 du är med på bild =)

Fyllegetingar,,,,


varför normala???
6 av 9 IQ Bitchar.


Som sagt,,,Silvertejp är bra till allt!

Tänkte bygga ett låååååångt sugrör runt huvudet, smidigt
tänkte jag,,bara att hänga tetravinet i bältet & parta vidare
men tanken var bättre än praktiken *fniss*

Partyankan!!!

Hmmmmm
Finn ett fel =)))))))))

Cissi,Jag & bubblan!!

Här rockar vi loss....

Woops,,,tänka sej en
,,,,,HATT!!!!

*V*
*
Träffade massa folk jag inte sett på länge.
Ja kan sumera Lördagen som brabra men vid halv ett tiden så
började det krypa i kroppen & panikångersten knackade på
lite försiktigt,,,
Ringde Robban, han kom & hämtade mej,,backup är bra.
Så jag somnade sött & gott i min säng med alla kläder på..
fast denna gång ser jag inte det som ett nederlag att jag åkte
hem, tvärt om,,jag är stolt över att jag kände effter i tid &
inte tvingade mej själv att sova i tält för då hade jag INTE
mått bra idag...
Är stolt & glad över att jag fixade att stanna kvar så länge
& orkade.
*
Fast idag har min förkylning brutit ut ordentligt, feber &
hosta men det är något som förföljt mej under hela denna
resa för så fort det är något som jag skulle ha gjort som jag
glatt mej åt så har jag blivit sjuk....
*
L8 har varit här en stund, mysigt att bara vara & jag tackar
än en gång för hjälm,döskalleväska & omvändarlinnet =)
*
I morron är det dax, Robban har tagit det tunga beslutet
ang Cajjo.
Han får somna in & vandra vidare till hundhimlen.
Han äter knappt än mindre dricker, ett tufft beslut & jag lider
oerhört med honom men Cajjo ska inte lida för att vi vill ha
honom hos oss.
Han har haft 11 fina år varav 8 med Robban.
Kommer bli tomt här....han är en speciell hund,,,
Cajjo alias Kenneth..
*
Hejdåposs!












5 kommentarer:

  1. Då skickar jag styrkekramar till er imorgon. Det lär ju behövas - jag vet hur jobbigt det är att förlora en familjemedlem på det viset.

    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Fy sjutton va jobbigt.Lider med er stackare.Det är något av det jobbigaste som man kan göra.
    Verkar ju som om du haft en trevlig helg iaf.Synd bara att den där jäkla panikångesten dök upp.Den är inte kul den.
    Mina tankar är hos er idag.
    Kram från Mette

    SvaraRadera
  3. Min svägerska fick ta samma tunga beslut igår. Men det var det rätta hur svårt det än var.

    SvaraRadera
  4. ni tar rätt beslut nu vet hur jobbigt det är för jag lät min boxer somna in i höstat hon blev 10år ,hoppas hon har det bra nu med alla andra hundar nu ,,kram annika k

    SvaraRadera
  5. Finfina kort, snygga brudar!
    Var glad att du fick sova hemma och ha det lugnt och skönt! Och du slapp höra aktiviteterna i tältet jämte...
    Sen undrar jag om man kan bli tillfälligt blind när man festar, för min stövel VAR verkligen borta!

    Kramar om igen och hoppas R inte är alldeles för ledsen!!

    SvaraRadera