onsdag 18 augusti 2010

5 rör lämnat !!

*
Inte frukost men nästan, han var såååååååå sugen på sin
polkagris han fick igår *L*
*
Idag var det första dagen på fritids & de hade gått galant sa
han när vi pratade ikväll,,,,
*
Sen bar det av till Jönköping igen,idag har jag varit galet trött
frusit , ont i halsen & allmänt down,,,,benen så svullna.

Värmen på i bilen,,,

Booooring...
*
Hade laddat upp med korsordstidningar & de var ju tur för
1 H ca var det väntan idag..ett populärt ställe visst *L*
*
Hudstudien startade idag, dom mätte fuktigheten i brösthuden
kollade svullnad & rodnad.
Vi är 100 personer som ingår i studien som går ut på att se
vilken skillnad det är mellan olika salvor.
Vilken jag har vet jag inte, slumpmässigt utvalda.
Vi ska träffas 1 g/ v & jag får nya krämer & fuktighet kollas.
Veckodosen, morron & kväll.
*
Hade även läkartid pga av mina vallningar.
Så nu har jag lämnat 5 rör blod,,,,dom ska kolla
Njurar,sköldkörteln,blodbrist,hormoner bla
Jag är ju så galet trött & det är inte pga strålningen för det
är för tidigt, benen är så svullna & de var ju bra iofsej så fick
läkaren se "kratrarna" i benen när jag trycker på dom...
Så det blev en lång dag på sjukan idag...
*
Kraschade på soffan 3 H när jag kom hem men piggare vet i
17 ska snart krascha i sängen ,,,vilket jävla liv,,,,sova,gäspa
,onda ben,sova,vara grinig,,,,,,
*
Jag längtar till den dag då jag orkar göra saker & umgås med
folk!!!!
Känns mest bajs nu!!!

*

Mamma var förbi en sväng, hon fick låna min peruk...hennes
cellgifter har ju påverkat hennes hår stackarn..
Visst är hon fin,,,,
*
Nu ska jag nog borsta tanden & nana kudde,,kankse en macka
innan.
*
Hejdåposs!




3 kommentarer:

  1. Såna dagar har man, och man får va grinig, sur, ha vallningar och annat.
    Hoppas allt visar sig vara vanliga kärringvallningar, för där kan man hamna vet du :O)
    Kramen från tanten i Värmland!

    SvaraRadera
  2. Ey, morsan är ju skitsnygg i ditt hår..... Bra att den kom till användning =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hon va ju jättefin ju... hoppas att allt detta går över snart och att du få va piggare, tänker på er mycket.
    Många kramar Bergatrollet

    SvaraRadera