fredag 27 augusti 2010

1 glas vin...

*
I går kväll var Theo stimmigare än han brukar,,,mammig &
en massa ,,,jag vill bara säga en sak....
Robban kom på att det kanske är så att han börjar bli sjuk..
Japp, tog febern & såklart var det så, att jag inte tänkte så
långt själv!!
Hoppas det inte blir så långvarigt tur att hans pappa kunde
vabba idag för det kändes inte ok at ta med honom till
strålningen idag.
*
Kl 21 låg vi alla i sängen i går, ja Hanen var ju trött & jag
hade antagligen kulmen igår på förkylningen & Theo kunde
inte somna försen jag gick & la mej.
Jag berättade för Robban att det var någon som hade fått
lungiflamation, det snappade Theo upp.
*
-Var sitter lungorna, frågade han.
-Eller ja just de, det är ju dom som sitter ovanför
knäna,kom han på i nästa andetag..
*
En kvällsfniss, fast visst är det en poäng med att dom sitter
ovanför knäna =)))
*
Strålningen gick bra idag, ca 1 H väntan men den tog vi på
cafeet.
Doktorn svischade förbi & gav mej en hint om proverna som
jag lämnade förra veckan & om det nu är så att jag fattade
rätt så behöver jag inte oroa mej,,,,
Dom ringde nyss så jag fick en läkartid på Måndag.
*
I em har jag gjort INGENTING,,,,vilat,slappat,surfat...
Order från min man att inte strirra runt.
*
I kväll bär det av på fest, med hemligt innehåll..ni får
antagligen se bilder i morron.
Hoppas nu min panikångerst håller sej i schack.
Ska bli kul att få sminka te mej,,,,
har ju både ögonbryn & fransar nu jue =))))
Slänga på mej västen & vara en IQ BITCH =))))
*
1 glas vin ska intagas oxå !!
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. åå nice.. hoppas du hade kul på festen! kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får det roligt på festen och att Theo snart mår bättre. Tänk vad mycket lättare det måste vara att sminka sig när man har ögonfransar ;-)

    SvaraRadera