tisdag 10 augusti 2010

6 årskalas,,,

*
I dag började vi dagen med skönsjungande morrontoner av
Ja må han leva.....
Min llille kille är stor!
6 åringen i Ankboet!!!
*
Theo provade sin nya skateboard en sväng !
Efter grattande & sjungande så begav vi oss till Jönköping,,,
Simuleringens dag var kommen,,
*
Här är "min" kudde.

& världskartan är ritad på min kropp.
*
Då Theo fyller år så fick han bestämma käk,,,,
Hmmmm Mcedonkan bidde de sen for vi hemmåt för
tårthämtning & lite annat fix.
Kalaset drog igång med paketer, gäster & skratt...
*
Nöjd & glad kille..

Åsso tårta så klart,,
Önskar sej något!!

Rostunga *L*

Fina syskonen Theo & Zandra..

Gudfar Marcus, Josefin & Theo
*
En trött kille somnade på nästan 2 röda mycket nöjd med
dagen & det blevo tårta till kvällsmat...
*
Så nu har han blivit stor, kan kanppt fatta att 6 år gått så
fort & snart börjar skolan,,,,
*
Ett jättegrattis till min fina älskade lillfis.
*
Jag vannde ju en peruk på tradera som kom idag, hade tänkt
att ha den på lördag .
*
Visst ser det helknasigt ut med hår!!!
*
Nu ska jag försöka sova några timmar, har jättesvårt för det
just nu, massa tankar snurrar, mycket kommer upp till ytan.
Jag rullar runt nån timma sen sover jag några timmar, vaknar
& kan inte somna om på ett tag sen så fortsätter det så hela
natten...
Är trött så jag mår illa men kan INTE sova ordentligt & i
morron ska vi vara i Jpg kl 8.30 så det innebär att stiga upp
vid 6 .....BLÄ!!!!!
*
Ja ja så är det just nu!
*
Hejdåposs!











5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till Theo!
    Och jag tyckte du var fin i "håret!"

    SvaraRadera
  2. Grattsi till Theo :O)
    Och ja, det såg lite... annorlunda ut, men det kan ju bero på själva frisyren.... Lite för snäll för dig, kanske?

    SvaraRadera
  3. Å nej har jag missat han födelsedag! åå gratta theo-pojken från blomman-bajskorv!

    SvaraRadera
  4. Gratta Theo från hans mammas låtsas-kusin!
    Men Ankan! Peruken!!!var det verkligen du som hade den på dig???? HMMM! Om jag ska vara GB-ärlig...Nej!det är inte du!
    Kramar till er alla!
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  5. En sån fin 6-åring du har!!


    Min peruk ligger oanvänd.
    Funderar på att bränna "skiten" nu.

    SvaraRadera