fredag 20 augusti 2010

Vet inte.....

.....riktigt hur jag tänkte!
Eller kankse inte alls,,,,hur eller hur så avslutade jag
hudstudien idag,,,på Måndag ska jag lämna in min äggkartong.

Tack för örfilen Anna,,den behövdes!
Inte fan kan jag vara med i en studie så Läkaren som var med
& nästan dödade mamma får kredit!

Nä de hade ALDRIG gamla Ankan gjort,,,jag vet,,jag sålde
min själ en ministund.
Men jag har tagit tillbaka den & det kändes skönt när jag
avsa mej det, ja typ det rätta!
Visst studien är enorm jättebra verkligen men fel Läkare
bara.....

Det värsta är att jag gör det hela tiden, felpriorterar..
Nä, inte när det gäller Theo för där är jag mamma ut i
fingerspetsarna,han behöver ju mej.
Men annars så åtar jag mej saker som jag inte kan slutföra
utan ångerst, säger ja när jag egentligen skriker NEJ!
Bara för att jag vill vara så lik mej själv som möjligt...sen när
jag inte fixar det blir jag så oerhört besviken på mej själv!
Usch vad jag försöker lura mej själv!!!!

Jag går mest bara omkring & lallar känns det som, följer
inte ens strömmen längre.
Jag vet hur jag ska göra men kan inte, handling & tanke
håller inte handen längre,,,,jag orkar helt enkelt inte agera.

Silvertejpen runt säcken börjar spricka!

Theo var med på strålningen idag, fick vara med när dom
"bäddade" åt mej.
Han tyckte de röda & gröna laserstrålarna var häftiga & sen
fick han vara med i kontrollrummet & titta på mej när jag
strålades...så duktig var han....
Jag är så förbaskat stolt över min son som oxå fixar allt detta.

Var & fikade med några töser idag & när jag sitter i telefon
& tittar upp så vem står där....
Hahahaha Nina N,,,i Vetlanda....typ 100 år sen vi sågs (nästan)
Vet inte om du läser här inne men det var härligt att ses.

Var även & inhandlade skolkläder till Theo,,,han fick välja
jeans & tröja till första skoldagen.
Det är väl nåt som sitter i sen jag var liten, nya kläder till
första skoldagen, det blev en present från mormor i slutändan
Tack mamma=)...ska hämta hans bättre skor i morron oxå.
Även inhandla inneskor,,,
Jag tycker det är viktigt att han känner sej fin.

Robban är på äventyr i helgen,Mcträff,,,de kan han behöva.
Bara han kör lugnt, jag är lite nojjig just nu & livrädd att det
ska hända något med honom eller Theo...
Jag vet att jag inte ska tänka så för då blir jag galen men det
har ju varit något snart med alla nära runt mej detta j-a år.

Nu är jag så hiskelit trött så jag ska nog ta tidig kväll, hjärnan
& kroppen vill sova så det är väl bäst att passa på då....

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ja men gummsan då... jag ville inte slå dej så..hårt:) bara liksom ge dej en knuff i rätt riktning:-)

    men du får se det så här:
    GAMLA ankan är på semester nånstans, o har det jättebra egentligen,
    tyvärr kom en vikarie istället, en med ett jävla babage att bära på.

    vikarien har trots att hon inte har nån erfarenhet av något alls, lyckas hålla ställningarna i ankboet under många månader nu...

    Tänk om det inte ens funnits en vikarie????

    va glad för den anka ( eller...kanske är det bara en kråka för tillfället)
    du har,

    när allt är över, o vi har på ritualmässigt sett, högaktningsfullt och fint bett hela jävla året , alla jävla behandlingar, alla bilresor o all strålning att dra så långt in i helvetet som bara går,

    så KOMMER ANKA tebax från sin semester!! eller hur?!

    det är bara så det kommer bli.
    du är dessutom en enviser dam, som nog trots alla motgångar, inte kommer kunna låta bli att "inte gå tillbaka till AnkJäveln"

    detär din natur att landa på fötterna oavsett hur många gånger du faller.

    jag kommmer hårdköra med dej,drilla dej tebaka te den som är DU..

    men förtillfället så vill jag att anka ska semestera, och att den som är hemma hos dej o pysslar eller sover eller vilar eller inte gör ett jävla smack,
    ska bo ett tag till.

    se INTE framåt. se bara nu.
    du är inte igenom hela helvetet än, men sen blir det svalare jag lovar.

    du har ju standby-me-Robban, du har oss du har vänner som på alla möjliga o omöjliga sätt visat att dom finns där för dej.

    Stäng av hjärnan o slå på autopiloten lek zombie

    bara va den sletna männska du ä, för sen...
    är det som med solrosorna:)) helt plötsligt börjar fröna o gro o en dag vete fan om man inte ser att det börjar kommma lite gult på en blomma eller två:)

    löve you!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken vän du har! Skulle man behöva...någon som örfilar lite när man inte fattar sitt eget bästa ;-)
    Kram

    SvaraRadera