söndag 8 augusti 2010

Hurra för Söstra snorskan !!

*
I lördags började vi dagen med en god frukost & sen relaxade
vi i hotellets bassäng & bastu.
Tog buss mot Festivalen, käkade gott på en Indisk restaurang
& drack dom godaste ölen på länge,,en Indisk sort,,COBRA!
*
Inhadlade regnkappor, vilket var värt varendaste öre kan jag
lova er..
Folk strömmade till konserten.
Slayer

Slayer



Regnat det bara ÖSTE ner,gegga,kallt(jag fryslort).
Men det var kul att få vara där, se alla människor,höra musik
tyvärr så gav vi upp tillammans med ca 3000 andra.
Lera, stora pölar & totalt dyngsura.
Vet inte om det är riktigt rätt men vi kände att det var nog.

*
vandring från festivalen
*
Taxi fick vi tag på efter många om & men sen ballade våra
mobiler ur.

*
Något blöt trotts regnkappa...

Hårfön & byxpress är bra till mycket.

Helt ok, torra kläder & varmt!
*
Kvällen blevo till ända i hotellbaren med käk & någon öl.
Det var fler än vi i den restaurangen som hade övergivit
festivalen såg vi !
På kvällen sen blev det ett så ohyggligt åskoväder, ja det
största jag varit med om på väldigt länge.
Då var vi väldigt glada att vi var på hotellet för det regnade
MER än bara rakt ner,,,
Träffade några grabbar i dag på frukosten, dom hade haft
lera ända upp till knäna,,,,
*
På vägen hem så kikade vi in till Lotta "kusin", tackar för
kaffe & nybakt *L* & blommor!
*
Hon hade blommor sa hon,,så då fick hon en Ananas istället & hjärtan med MASSA
kärlek i =)
*
Resan hem gick bra ,,ja vi hade ju Dregen med oss i vanlig
ordning.
Ja jag sov ju oxå,,,i vanlig ordning ;/
*
Nu sover Theo i sin säng, hanen precis krypit ner,,ja endast
Ankan är vaken...
*
Sist men absolut inte minst...
*
HURRA HURRA HURRA HURRA
för söstra Snorskan som
har sin dag i dag....
*
Hejdåposs!









5 kommentarer:

  1. ....och jag kan bara tala om att det var mycket kärlek i geléhjärtanen! Det kan jag lova, för jag var ju tvungen att smaka!
    Kramar och tack för besöket! Jag tycker att det var jättertrevligt. Det här måste vi göra om!
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med vädret på festivalen.. Har en komps som var där för att plåta, on var med blöt och kall..

    Ha nu en bra vecka med värme..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Intensiva men lyckade dygn tydligen!

    SvaraRadera
  4. ni verkar haft det trevligt trots regn. kram!

    SvaraRadera
  5. jiiihaa:)))
    nu får JAG säga nåt som jag alltid velat göra men aldri hittat rätt tillfälle.

    Anka. det är inte okej att skriva som du gör!

    så däää så!!!!!

    du var på rockfestival, det var lera regn o rock o du drack öl som hette COBRA...fan hur möe bättre kan det BLI:))))))))

    du ä ju invigd nu, fästivaaler blir inte de samma mä sol o sket, det "sa va" röck på alla nivåer.
    ser du inte den fina inramningen???
    slayer...+ regn o lera?
    som en musikvideo:))))) gutt!!!

    nä skojar mä däj. en får inse att en börjer bli gammel....softa så där på hotellrum istället för att gå runt i leran....vuxet!

    hoppas i alla fall du kände lite av "gamla-ankan" utan krav på barn o hem o sjukdom o elände utan faktiskt bare fick vara nån som gick för att hålla sig torr o va som alla andra:)))

    pösssss o kram!!!!!

    SvaraRadera