lördag 2 juni 2012

Debut gånger två...

Idag äntligen var det dax för premiärtur för mej &
Dagny...
Hon har ju varit på Spa =)
Efter 12 år i min ägo så var de kanske dax att ge
henne lite spa.
Så här så hon ut innan,,

Ja nu ser hon ut så här min Dagny...

Hon har fått en ny backspegel,
TACK Mari...den är ju verkligen helt suverän.
Ett mattsvart styre
Nya mindre blinkersa( Fast dom synd väldigt bra)
Å.......kaffekoppshållaren är *poff*borta!!!!!!!

Galet nöjd är jag med henne,blir ännu mer förstående
om varför jag ALDRIG ska sälja henne...
TACK min fina man för att du gjort detta åt oss.

Ikväll blir de grill & tjat & debutspelning förbandet
min Hane spelar i,dom har övat & övat i flera vecors
tid  för att spela i kväll.
Lokalare band än så går inte att få *L*
Grabbarna är riktigt duktiga så de ska bli en fröjd.

Är dom tillräckligt duktiga kanske det blir liveband på
min *29*årsskiva =))))))))))))

Måste bara visa mitt traderafynd oxå
69 kronor känns helt överkommligt!!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar