måndag 18 juni 2012

Utställning

våran bild e me=)

Fick frågan för ett tag sen om en bild av mej &
Veronica från ett reportage i tidningen fick användas ev
för en utställning..
Ja,de godkände vi & nu fick jag se att fotografen som
tog bilden hade skickat in 5 olika bilder,2 blev
antagna därav vårat..

Roligt tycker jag,vi kan dela vad vi gått igenom &
faktiskt lever..
kul för fotografen som tog den fina bilden..

FUCK MR C!!!!!

Idag måste jag nog diska för de var ingen som gjort
i natt heller=(((
Dammsugit har jag gjort & tvätten viken..
Nu ska den bara in i garderoberna oxå..
Jag är trötter efter resan & veckan som kommer är
full av läkarbesök ,nålar, Abf,klippning,köra mor,besöka fars
grav,baka tårta så vi kan fira midsommar sen..

Lite nervöst är det för läkaren i morron bitti kommer bli
avgörande för min framtid det närmaste..hoppas han
tänker som jag,Abf & framtidsvägen..

dax att diska lite dårå.....

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar