tisdag 5 juni 2012

Marabou Jordgubb ...

De ska jag avnjuta ikväll, min Hane surprisade mej..

Jag tror den är redit smaskig faktiskt..

Nån som smakat?

Sen i Lördags har jag..sovit,sovit & sovit.
Det är bara så att jag fixar inte göra nåt energikrävande
med eller utan alkohol..
Jag blir så trött  min kropp & knopp är det väl som
inte kan återuppbygga energin snabbt.
Men det är bara till att sova & lyssna på min kropp.
Inte ågren eller så utan "bara" trött.

Lördagen var trevlig men jag saknar de "gamla" folket.
En hel del har hänt på dom åren jag varit oaktiv.

Grill medlemmar & respektive

Tjata lite satt ute lite för länge men tiden försvinner
så lätt =//

Bandet drog igång & grabbarna var duktiga =)
Morgan & Min Hane
"Uffe" på trummor
Jimmy på sång

Grattulerar Cronis till både Hängis & propp=)
Skönsång fick vi oxå =))))))))

I kväll har vi grillat men fick äta inne,brrrrrrr kallt!
Lite mys så här en Tisdagsfredag.
I morron firar vi Nationaldagen med Theo & scouterna
tågandes till Forngården..

Hur firar ni Nationaldagen?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ska fira genom att sitta i en bil till Åsen sen lär det inte firas så mycket mer. puss

    SvaraRadera