torsdag 21 juni 2012

Semester dårå....

Vinskål på de!

Började dagen med att åka till pappas grav,usch vad
massa tankar som kommer,,,
FUCK MR C!!!

För 5 år sen var dagarna precis som i år..påppa dog
på en tisdag & i år är hans dödsdag på tisdag..
Vet inte riktigt men han har varit extra i mina tankar
nu ett tag.
Det har hänt lite mysko saker härhemma & jag
hoppas verkligen att det är pappa som visar sej
önskar att det inte bara är jag som önskar..

Saker har trillat ner i Theos rum ,jag kan verkligen
inte hitta nån lösning till att det trillade , någon
smyger bakom min rygg,springer i hallen..
Jag ser bara skuggan men inget mer vilket är otroligt
frustrerande men tids nog så visar det sej nog för mej..
När jag är redo på riktigt..

Hälsade på Tant Ylva som hade trillat & minst sagt
såg ut som en tvättbjörn runt ögonen..lilla Ylla
Fika hos Sören & lämna mamma sen en sväng till
Dollarstore när jag ändå var i Eksjö..

Ja sen var jag trötter,,,däckade i två timmar hemma..
Theo hade galet vattenkrig,skönt att hanen hade ett
öga på honom så jag fick vila..

Grillning blevo starten på Hanens semester...

Ja sen fick jag honom till att slänga i en klick färg med *L*
En STOR klick blev de *L*

Nu får de nog bli bingen några timmar så jag orkar fira
midsommar i morron....

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Han är snäll din gubbe! Skulle jag fråga min gubbe skulle de bli tvär nej, någ mest för att han känner sig osäker. Har köpt tattoos på Karlsson , märket heter style me up. Du kan kolla på dem, men nog inget för Theo tro jag. Tro dem är väldigt tjejiga om de nu finns något sånt som heter så. Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ja han är snäll min gubbe,,är säker på att K fixar de oxå . Theo är ju en bling bling grabb så de passar nog han =)..ska kolla på dom,,,tack för tipset.pöss pöss

    SvaraRadera