fredag 15 juni 2012

Skolavslutning & Handfästning

Herreminje,,det känns som igår när vi skolade in honom
hos dagmamma,,idag slutar han första klass!!!

Vart tar tiden vägen,liten blir stor,,,,

Hoppas solen är med oss idag nu så några strålar sol
skiner på oss..
Nyklippt Theo

Klippningen vart välbehövlig & han fick välja färgen
aldeles själv=)

Min lille trollungen....

Efter skolavslutningen blir det fika vet att vi kommer
möta upp en sprudlande mormor & en sprudlande
bonusfarmor & Hanen utanför....synd bara att
bonusmamma inte kunde vara med pga värk.
Reglerna säger ju att det är 2 vuxna /barn i kyrkan=(.

Ska bli mys iallafall...sen åker han till sin far & vi far
till Myrstacken i morron.....ÄNTLIGEN!!!!!

Men de som jag laddar allra mest för nu är
Maya & Thomas handfästning

Det händer väl bara en gång till i mitt liv som jag får
vara med om ett sånt här tillfälle om nu Mari
bestämmer sej fär att handfästa sej ..
Ett hedniskt bröllop med allt var det tillhör,,de bästa
av allt är att Theo bestämde sej för att följa med..
Hoppas Sunna är med oss..

Jag längtar.....

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar