lördag 7 juli 2012

Kråkflickan

Idag vaknade jag vid kl 6 hur pigg som helst men var
ju inte sugen på att gå upp då inte blev till att dra på
några koppar java lägga mej i Theos säng & läsa..
somnade vid 7.30 igen =)
Kråkflickan är jag inne i nu.
Jag är så glad att jag har lyckats att koncentrera mej
så pass att jag kunnat läsa men de är ju såå spännande.
Ja faktiskt så spännande att jag var tvungen att köpa
del 2 idag *L*
Vill ju inte sitta i tomme liksom!
Hungerelden.

Tack Mian för tipset & boken *L*

Theo har lekt med en kompis här nu i dagarna två
idag när hans mor hämtade honom så sa hon att det
luktade gott hos oss...
Bara tacka & niga..

Nag champa är boven...
I löv it!

Det är mc-träff i Lovsjö i helgen,hanen åkte dit på
morron idag...
Jag har varit på sånt offhumör idag,kinkig & kännt mej
ensam fast jag inget sällskpa velat ha,,ja så där konstigt
humör.
Lite sur faktiskt..

Jag hade velat vara på mcträff i kväll,skåla i rosevin
sjunga hellre än bra med goa vänner...
Men vad är en mcträff i skogen...
helt myggouthärdlig,
massa rötter att snubbla på
massa fulla knuttar....
eller....
aldeles aldeles aldeles underbar.....

ja ja min tur kommer väl!

Natten är räddad...

Blir nog popcorn till filmen =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar