fredag 20 juli 2012

Semester..

Det har varit lite tyst i några dagar men ärligt så har
jag inte kunnat blogga..
Jag har varit så förbannad..
#####################################
Men de trevliga först...
I Onsdags for vi till Kivik,Putte & Benet med barn
har vagnen där, regn ömsom sol hela tiden.
Kiviks marknad slutade lagom till vi kom men de
spelar inte så stor roll,vi hittade munkar iallafall =)
Kändes mer angeläget att träffa Cilla & Putte än att
gå på marken..

Cilla har jag känt sen lekis & Putte i 23 år,,
Att vi kan skratta så tårarna spruter,,onekligen
påminns Benet & jag om två tokiga barn ibland när
vi kommer ihop....
Det händer att folk tittar ibland *L*
Det är både drottningar & fåglar i melonen !!!
Mitt fina Cillaben
Kvällsmys.

Torsdagen åkte vi till Cafe Annorlunda ,det finns
kakbuffe där.
5 av 7 sorter.

Du får äta så mycke du vill...måste ju passa på
nu innan vår kilojakt drar igång på redit!!

Men aj aj aj vad magen gjorde ont sen,,,
ALDRIG mer behöver jag göra en sån sak!
Hittade stor snigel oxå..

Sen begav vi oss till Malmö för mera mys.

Hittade min badmössa !

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar