måndag 16 juli 2012

Invägda.

De var en trevlig kvinna jag mötte på KBT.
Vi kommer att arbeta med Mindfuelness & hur jag
ska kunna ta tillvara på dom redskap jag har.
Min uppgift till September är att ansöka till
Lydiagården.
Hennes konstaterande är att jag måste komma
iväg,släppa på min inre stress & BARA tänka
på mej själv....
Vara i nuet i en skön miljö,jag sa att jag ska verkligen
försöka göra detta ..

Em for vi till Växjö,Hanen behövde en crybaby.
Vetlanda är ingen bra stad när det gäller att handla
musikgrejor...
Helges håla är däremot ett bra ställe.
Var ju bara tvungen att gå in i butiken bredvid..
Om jag hade pengar,,,,tralalalalalal....
Smycken,fräcka kläder & massa annat fint..
Hittade servetter med flames på iallafall.
Å Hanen fick sin Crybaby=)

Somnade ju i vanlig ordning på hemvägen..
Det har varit lite mycket nu så egentligen skulle
jag kunna sova i flera dagar tror jag..det har börjat
pipa i öronen men det är ju för att jag är sleten.

Vi fick förfrågan om vi ville vara med i jakten på
kilona..
Vi blir nog ett tiotal personer som vill gå ner i vikt.
Vi lägger in 500 kr var & sen blir det 3 prispotter.

Även om inte jag vinner pengarna så har jag ju vunnit
ändå.
Invägning i dag & utvägning V 51.

Ska bli spännande.

Nu kanske bäst & sova,i morron blir de nog semester
för oss här...

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Åh... Jag måste också tappa några kilo.... Smart ide'.... Får man fråga mer om hur det är tänkt.... Kan ju göra nåt liknande....kram

    SvaraRadera