tisdag 24 juli 2012

Hjälp mej i mobildjungeln....

Foto
Lite småfnissig allt =)))

Theo han har lekt & lekt & lekt märks att han saknat
kompisarna här.

Å kors i taket så har jag inte fått några sura kommentarer
från andra hållet pga blogginlägget skönt tycker jag
men fick lite mer upplysningar häromdagen som gör
mej mer lessen ...
Kan bara hoppas på bättring.
En tyst lur är en bra lur =)

Min blekfeta kropp har fått solens strålar idag,ja
inte så stor färgförändring här inte men skönt vart de..
Läste ut Hungerelden oxå så nu måste jag ila &
handla sista boken när lön kommer.....
Har ni läst den?

En cykeltur med grabbarna bidde de..

Jag får byta mobil nu,,jag får oxå bli så där modern
som alla andra (nästan) & skaffa en populär mbil..
MEN
velig som jag är så vet jag ju inte vad jag ska ha.

Alla jag pratat med säger olika.
Jag vet inte..eller ingenting rättare skrivet!

Det känns stort att byta till en petapåmobil,ja nästan
lika stort som när jag köpte Dagny...
HELP!!!!

Har varit helt inne på en Samsung Galay S3 men idag
fick jag nys om HTC one x eller Iphone 4 S
Ja & där står jag nu...
Månadskostnaden blir densamma för dom ca

MEN VILKEN SKA JAG HA?

Kan ni hjälpa mej..
Berätta varför jag ska köpa just
den ni tycker!

Måste nog grunna ve mej några låtar till..

Jobbigt värre...

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ok gör så här, först och främst skriver du ner det som du tycker att din telefon ska ha, sen kan du gå in på olika sidor som

    http://www.pricerunner.se/cl/1/Mobiltelefoner, ( i fältet til vänster) där kan man fylla i de man vill att sin telefon ska ha. Och sen plocka den fram de som du önskar. Ska finnas många testa på nätet ang detta. Kolla in mobil.se där kan du säkert jämföra dem olika mobilerna som du fundera på.

    En av mina grannar jobbar som it-tekniker. På hans jobb få han en egen jobba-nalle, han hade först htc, men han byte rätt snart till en Iphone för han var inte nöjd med htc:n. Nu har han en Iphone 4s och är super nöjd med den. Privat har han en samsung. Fundera ut vad som är viktigast med din telefon. Förmodligen inte så mycket bättre hjälp, men lite? kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar samsungen :-)jag har en 2a. enda sura med den är att man inte får tillgång till samma appar lika fort. Men skärmen är ju större.. Det är ett stort plus när armarna inte räcker till;-) kram Bergatrollet

    SvaraRadera