måndag 9 juli 2012

Framme..

Oj oj de blevo massor av jobb för Hanen..
Vi bestämde oss för att åka innan honom,han kan ju
ta hojen hit sen.
Planen vart att han skulle komma i kväll men nä i
morron ...hoppas jag verkligen.
Jobb några timmar på morron.
Surt känns de när vi har stugan denna veckan,sista
veckan med Theo & så åker han på jobb..
Just nu känner jag mej inte riktigt på topp men det
vet jag j att det beror på att det inte blev som jag
hade planerat i min hjärna..
Men..andas i fyrkant så ska de nog funka..
Det blir Theo & mammamys istället.

Jag körde alldeles rätt,svängde vid älgsafarit
precis som planerat..ja jag hittade tillomed in till
ICA i Laholm =)
Stolt är jag över mej själv.....
Kan ju de här *fniss*

Regnig utsikt över Lagan

Regnet började när jag packat ur bilen så nån grill
blev det inte ikväll,,,
stekekorv m bröööö.
Godis & mys.

De har målat & fixat här i stugan sen förra året,,fräscht.
Gröna fondväggen är vit

Nymålat kök,,
renoverad toalett
Till min lycka var den fina tapeten kvar i sovrummet.
Jag älskar verkligen denna.
Ny dusch..
Jo här duschar vi ute i det fria men nu slipper vi
pumpa =)

Vädret såg ju så där ut för veckan men i morron drar
vi ut på strandpromenad jag & Theo i väntan på
Hanen & Mian..

Skönt att vara här igen iallafall..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hade de på kän redan igår morse om din man, men håller tummar att han kommer under dagen så ni få mysa lite oxå. Har inte klivit upp ur sängen ännu, men ser inte ut att vara någon fin stranddag här hemma. Hoppas att ni ha strandväder..

    Massor med kramar o pussar!

    SvaraRadera
  2. mamma- och Theomys verkar ju inte fy skam det heller, men förstår att du blev lite besviken när mannen skulle jobba.. Men hoppas han kommer ut till er snart..

    Ha det så mysigt nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera