fredag 7 september 2012

Gjuten förmiddag..

Nyplockade plommon njöt vi av idag från Ina..
 
Vi hade betonggjutning på schemat idag,en ny
erfarenhet för mej.
Knåpade ihop några formar i Torsdags kväll.
Med silvertejp så klart för stadgan =)
Blanda betong hade vi experten till.
Lite pilligt att få imellan betongen.
 
Klabbade ihop ett fat med ett bladmönster.
 
De var verkligen jättekul,ska bli spännande att se
resultatet nästa vecka då det har torkat men
meningen är att det ska bli 2 krukor som jag ska ha
örter i köksfönstret, en bladskål,en nyckelpiga,
en loveskylt & några värmeljusstakar.
 
När jag kom hem så var ju ångan uppe så lite
lunch sen så på städningen,,
välbehövligt må jag säga!
Hann ett par maskiner tvätt & äntligen kom
mina gurkor i lagen.
Burkas om två dagar.
Hade fortfarande energi kvar så ja tog en svängom
i skafferiskåpet oxå men sen fick jag slå mej på
fingrarna för annars hade jag gett mej an skåp &
lådor oxå...de där med att sätta stop???
Hanen sitter ju & pluggar ändå till kursen
nästa vecka.
 
Är stolt över mej minsann,hittade Theos godis
men tog inte en endaste liten bit,,de ni!!!
 
Nu ska jag göra en smoothie med banan & jordgubb.
 
Ja Å Luffys har jag inget hört av,sms jag skickade
till dom nådde inte fram..skitföretag!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar