lördag 15 september 2012

2 års jubileum!!!

I går så var det 2 år sen jag tog min sista strålning..
2 år sen jag lurade Mr C,,förhoppningsvis för alltid.
Ja så tänker jag iallafall =)))
 
FUCK MR C!
 
Ikväll blir det till att hejja på Team Putte igen då..
 
Vilka hejjar ni på i Körslaget?
Team Putte..
 
Vi hade ju stickning på schemat i går,,ja ja de går
väl sådär..
Virka är roligare..
 
Min tand värker fast inte lika mycket,det
antibaktriella hoppas jag hjälper...
Håller på att samla mod till utdragningen =(((
Det känns som om allt jag äter fastnar så det blir
automatiskt att jag tappar suget på att äta mycket
men visst kollar jag på våran kilojakt så är det ju
positivt....
-8 kg är det nu..
 
Kommer i min bröllopsklänning,min gråa
långklänning,4 par byxor är förstora..
Har kunnat plocka upp jackor & andra kläder som
varit för små innan...
Jag är så galet nöjd över min bedrift!
14 veckor kvar till utvägning!!
 
Åh allra bästa av allt.....
I dag kommer min älskade Hane hem.....
Varit på kurs & kickoff sen i tisdags...
Tacomys med mina grabbar ikväll!!!!
 
Hejdåposs!
 

3 kommentarer:

  1. Du är duktig du! Kämpa på :) kram

    SvaraRadera
  2. Härligt...
    Hejjar på Team Putte såklart :)

    Visst är det du som kommenterade hos mig?
    Fann dig nu via ~ Bloggnytt ~ som "Ankan" kommentaren hos mig länkade ju bara till en profil,så är detta fel ber jag om ursäkt fniss...

    Ha en underbar Lördag!

    SvaraRadera
  3. På körslaget har jag inte sett men när det gäller Mr C hoppas jag att han håller sig borta och att hanen kommer hem ordentligt.

    SvaraRadera