söndag 30 september 2012

Vad tycker dyker?



Lördagsglurret..
 
Jag saknar inspiration till att skriva,kan kanske bero
på att jag hamnat i min intekunnasovatrall..igen.
Orken & motivationen till de mesta saknas när inte
sömnen blir som den ska.
 
Försöker undvika mina zopiklon för dom är ju
egentligen inte riktigt nyttiga Å beroendeframkallande .
Dock kan dom bli ganska roliga om man gör som jag
dvs,,går inte & lägger mej direkt när jag tar dom..
 
Vaknade härom morron & kunde inte sluta fnissa när jag
kollade på mobilen.
FRÅN YSTER:
Haha,du är ju underbar...läs igenom dina sms...
Det låter ju jättespännande med dina RYSKA promenader...
Ny träningsform kanske?=)
sen skrev hon lite annat.........
.........................................................
Massa kramar och pussar och lycka till med GÄDDAN.
(vad det nu är ) ;)
 
Blev ju onekligen nyfiken på vad jag hittat på nu..
så skrollade & kollade..
Följande hade jag visst knåpat ihop:
Jag är mest trött har kommit in i fel trall o sover ca 4 tim
per natt...nu tog jag sovit om texten blir konstig.
Har gått lör,sön,måndag ryska promenader på ca 1 Tim var.
anmält mej till Easy Line träning i motton kväll.Har bbeställ
till min.
Nu flyter minnet jo.
Jag dvs gädda mej.present från Robban
*SKICKAR BILD*
Var tycker dyker?
 
Ja sen däckade jag nog...
Fatta att jag fnissade rejäält på morron..
 
Har beställt en dator nu äntligen,hoppas den kommer
i början på denna veckan...
Min är mer än lovligt krasslig nu
 
Denna bidde de,hoppas nu jag blir nöjd.
 
Nu dax för lita kvällsmat till min snoriga,lite febriga
älskade unge,,,,
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar