tisdag 11 september 2012

Populärtelefon..

I går hade vi träning i skolan som alla måndagar
konstaterade att jag måste vara oerhört
vältränad för svetten sprutade när jag gick på
gåbandet & den där "hästgrejen"..
För visst är de så?
Att du svettas mer när du är vältränad ?
Tänker att de MÅSTE ju stämma*L*
Jag är ju en riktig atlet menar jag  moahahahaha.
 
Igår kom jag hem med en populärtelefon men
käre hjärtanes ,enkelt är de inte!
Instruktionsbok får man ju inte längre med utan
de fick jag ladda ner från internet,kolla you tube
bara att lära mej =)
Samsung Galaxy S3
 
Fick inte in nån väckarklocka i den så idag fick
jag gå upp JÄTTEtidigt när Hanen for iväg på
kurs men lite vänner på FB kunde hjälpa mej nu på
morron=)
Tack Lena.
 
Nu blir det att kamma luggen & väcka Theo,det blir
en lång dag idag med skola & individuella samtal
i skolan...
Trött,,nja lite granna då!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar