måndag 10 september 2012

Helg!

Blev en helg utan måsten,så härligt & välbehövligt!
 
Tittade ni på körslaget i lördags?
"Våran kör"
Hoppas dom kommer långt,kanske trist låtval men
sjunga de kunde dom....
 
I lördags gick jag till Expert & skulle hämta ut en
sån där populärtelefon,äntligen hade jag betämt mej
för vilken jag vill ha..
Jaha då måste jag ju fundera på abbonemang...
Åhhhhh vad jag önskade att jag kunde vara inpulsiv
ibland,,var ju bara till att åka hem & räkna på
vilket som blir bäst för mej...
Så ingen populärtelefon här än inte..
 
Lördagskvällen tillbringades hos goda vänner,
go mat,skratt & mys..ja tillomed lite bebistitt..
 
Smaldessert,,
Ybergott men laktosmagen tyckte inte desamma =//
Rekomenderat vin!
Drack ett supergott rött vin, Morbergs,,ja de var
som bommull i munnen..Å inte en tendens till
huvudvärk i söndags vilket rödvin kan ge
annars..
Prova det om ni gillar rött.
Speedwaykollarna,,
Min man försökte simma ur bild =)))
Kissekatten har sin favvoplats..
 
I går gjorde jag faktiskt precis ingenting..
Helt ok =)
 
Nu blir de att åka till skolan en sväng Å vem
vet..kanske kommer jag hem med en populärtelefon!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar