fredag 20 mars 2009

6283,,

,,,ja det närmar sej 10000 men än är det många steg dit *L*
*
Idag har det varit en sån där kanondag, en sån där som det gärna får
finnas fler av..
Våran plan var att gå ner & fika & handla lite,,stöter på massa folk
överallt märkligt ibland ser man ingen känning & ibland hur många
du vill *L*
*
Att det dök upp en tös utanför Willys & nästan skrämde skiten ur
mej *hua* det var riktigt kuligt..
Zandra , Theos syster bara stog där *LL* pratade lite & iom att vi
skulle fika så hängde hon på, var riktigt mysigt.
Både jag & Theo mös & hoppas Zandra oxå gjorde det, var alldeles för
länge sen vi sågs!
För ni som inte känner mej så har Theo & Zandra samma pappa
men hon är som en i våran familj...hon blir liksom inte av med oss *L*
Sen ringde Sussie & kom till fiket på kaffe oxå sen shoppade vi byxor
till Theo,,dax för stopoväx på killen nu !!

Söta syskonen
*
Kvällen har bestått av köttfärsfylld franska & sallad, spel & korsord
& mys med Theo.
I morron hoppas jag det blir minst lika bra, ska till Svärmor på middag
på kvällen så det blir myz.
*
* för att fylla i mitt föregående inlägg så tror jag Cajjo är förtjust oxå
om jag litar på husses ord *LL*
lila tupilaner är bara finast
*

Bara att vänta på den röda käcka bussen nu då *ASG*
*
Håll tummarna för att vädret håller i sej för då kommer Dagny hem
på måndag, Mattias skulle ladda batteriet åt mej....fint tycker jag=)
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar