tisdag 10 mars 2009

Öl, vin, kvinnor & sång,,,,

Bara undrar?
Varför ska jag ta skit som är 2 år gammalt?
Hur länge ska jag vara tacksam för hjälp som jag fick för 2 år sedan,
ska jag bara le & ta emot skit om hur är jag är med Theo?
Bad om en gentjänst & fick höra massa saker men numera så styrs
jag inte av ditt humör, jag tar inte åt mej av dina ord,
du kommer inte åt mej!
Samma gamla mönster, samma saker & ord!
*



Helgens tema blir,,tvätt,Johnny Cash replika, trevligt Göteborgsbesök
,förhoppningsvis sola,kanske kanske kanske naglar,
öl, vin, kvinnor & sång!
Förfest i Anknästet med massa folk( minns inte alla som ska komma),
Golv finnes ju alltid att sitta på, jag har aldrig varit knusslig, mitt hem
är öppet för mina vänner!
Senare så går vi vidare ,,,,
Söndagen blir väl som den brukar efter dom kvällarna då jag skulle ta
det lungt!
Tur att glurr finnes =))))))
*
Bilen har slutat läcka, tackar hanen med en puss mitt i nyllet!

*

Varit & klippit Theo idag oxå så nu kan det växa lite till!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar