fredag 6 mars 2009

Håller alla mina ankfjädrar,,,

*
Vakna medvetet hyfsat tidigt idag vilket resulterar i att det är en
tlött men nöjd Anka nu..
måste ju vända lite på dygnet, ska ju gå upp mitt i natten
( som fru C säger) nästa vecka & jobba förmidda!

Härligt att det finns internet & Facebook =))
Rollade förbi några utav tjejerna idag & såg att dom skulle fika, så jag
frågade fint om jag fick följa med,,,tjohoooo de fick jag!
Theo & jag hade tänkt gå på cafe hur eller hur men visst är det kuligt
med flera!
Får se hur det går för "Lennart" men håller mina ankfjädrar!
Kan jag bidra så vet du vilken damm jag plaskar i !

Varit & handlat & skrivit på papper på Lernia, tvättat & såg att vaktis
hade satt upp en lapp om att INTE ta andras tvättid,
tackar ödmjukast!

Hanen var uppe en stund oxå & hjälpte oss med Theos dator men
ljudet har försvunnit ,,ja ja sakerna bor ju hos jag så vad kan väntas=/
Även bilungen läcker glykol så det ska hanen kolla på i morron men
som sagt, bilen bor ju hos jag,,så vad förväntas*L*
Fredagsmuset bestod av,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MAKARONER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
jag fulade med pastasås som enligt Theo såg ut som
bajs & luktade skit!
Sen somnade en utslagen,trött trollis i mitt knä i soffan!

Nu ser jag fram mot morrondagen, blir fullt ös!
Stanshopping med Camilla & leta svindyra skor åt Mian,
bio med fru C & Jakob, fika & deeptalk med nabor & allt detta
medans min hane lagar min bil =/,,,är jag en elak hona?
Får kompensera på nåt annat vis,,kan laga nåt gott kanske!
Rugga lite extra, det brukar sprida leende*fniss*



* Du, han med stort H kommer när du är redo*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar