onsdag 11 mars 2009

En dag till snart gjord...

*

Ännu en dag till räkningen,,,
Då det inte fanns så mycket material på jobbet så blev det en städdag!
helt ok för mej, jag & Cina städade lunchrummet & det var behövligt
men vi gjorde sån här otacksam städning där det inte syns direkt,
ja ni vet skåp & ovanför skåp & micro,,,bla bla bla.
Med tanke på vattnets färg så vet vi åtminstone att det är gjort =)
Så det har varit en riktigt trevlig dag, fick lära känna Cina lite mera &
det var väldigt trevligt tycker ju jag då.
Nu får vi se till att hålla kontakten bara.
Fru C är hemma ännu men jag hoppas att lillen kryar på sej & kan äta
lite granna, saknar dej nu så här sista veckan =(
*
Sexiga va;)
Min hane hoppade förbi här ikväll med en present,
är dom inte fina så säg:)).

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina vantar.Passar ju dej som hand i handske..Känner mej isolerad från omvärlden.Ses snart hoppas jag

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska ses snart,duktig du är som kommenterat!
    Kramen

    SvaraRadera