söndag 15 mars 2009

Jävla Benny!!!!

En dag med fylleångerst då, detta med måttligt är något jag ska lära
mej, jag tror nog inte jag var otrevlig men tyvärr blev det några
centiliter för mycket i benen..nu som först halv 4 kunde jag äta,,hua!
Jävla Benny,,hade ju sagt till att han skulle vara hemma..undrar om
inte Helge var med en sväng oxå!
Lennart & Rutger var väl dom enda som lydde & stannade hemma ?
Klyschan,,,,,
-JAG SKA ALDRIG DRICKA MER!!!!
Nåja festen var kul, mat fick jag & kramar men det som nog gjorde
mej mest lycklig ( förytom hanen då=)...
Peter var ju där,,,åh vad jag blev glad, var ju bara hans fina hustru
som saknades en & annan glädjetår kom faktiskt,,,Stora pussen &
kramen till er, tror ni kikar in här ibland. Ni är bara så bäst!
*
Party in på morrontimmarna sen bar det hemmåt.
En & annan tatto blev det oxå Jonny målade på sej själv dock utan
färg som tur var *ASG* ,när sen kniven kom fram så sprang
smågrabbarna snabbt därifrån,,,,hur var det nu?
-Jag ska inte skära bara rispa,,,,
Ha ha en syn jag kommer glömma sent *ASG*
Ja ja kul var det men nu behäver jag inga stänkare inom den närmsta
framtiden, nästa gång är det jag som kör!

Snyggt va!

Fru c var över en sväng på dagen igår, hon hade köpt paket till jag,,,

visst är det fint? Nu ska jag köpa glasfärg & måla egendesign.

TACK SÅ MYCKET!

Dax för dusch sen kommer min älskade hane med glurr!!!

I morron blir det arbetsförmedling & massa pappersskit..

Hejdåposs!


2 kommentarer:

  1. *S* jo då.. Helge hade inte vett att stanna hemma han heller..fast han skötte sig rätt så bra iaf.. Det va en himla trevlig kväll..
    kramilikram

    SvaraRadera
  2. sätter min tassi ankboet för första gången... hihi

    SvaraRadera